به شرکت آتیاکار خوش اومدید.

ترکیه - استانبول - بی اوقلو - خیابان بایراک - آپارتمان آکار /کدپستی ۳۴۴۴۵

+ 905539065169

info@atirentcar.com

4 مزیت اجاره ماشین در استانبول ترکیه به نسبت تاکسی و اتوبوس

اطلاعات تماس

ترکیه - استانبول - بی اوقلو - خیابان بایراک - آپارتمان آکار /کدپستی ۳۴۴۴۵

+ 905539065169

info@atirentcar.com

مقاله Mar 25, 2024

مزایای اجاره خودرو در ترکیه برای مسافران خارجی

85 ادمین مزایای اجاره خودرو در ترکیه برای مسافران خارجی

مزایای اجاره ماشین در ترکیه که در سفر به این کشور جادویی انتظارتان را می‌کشد، شامل رفت و آمد آزادانه بدون نیاز به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، داشتن سفری بسیار لذت بخش‌تر از حالت معمول، تجربه رانندگی ایمن و راحت در کشوری خارجی است؛ به اضافه اینکه اصلی ترین مزایای اجاره ماشین در استانبول به صرفه جویی در هزینه‌ها و مخارج سفر مربوط می‌شود. با این اوصاف برای بهره‌مندی از فوق‌العاده‌ترین مزایای اجاره خودرو در ترکیه تنها چیزی که نیاز دارید مراجعه به یک شرکت معتبر رنت خودرو در ترکیه است.

4 مزیت اجاره ماشین در استانبول و ترکیه

ترکیه کشوری شگفت انگیز است که جان می‌دهد برای سفرهای جاده‌ای و استفاده از خدمات کرایه ماشین! در واقع مزایای اجاره ماشین ترکیه به حدی زیاد است که بعید می‌دانیم در سفر با تور گردشگری یا حتی استخدام راننده بتوانید همه این امتیازات فوق‌العاده را دریافت کنید؛ اصلاً شک داریم حتی بهترین تورهای گردشگری نیز بتوانند عالی‌ترین مزایای اجاره ماشین در استانبول را در اختیارتان قرار دهند!

بگذارید رک بگوییم تقریباً هیچ توری نمی‌تواند شما را به گوشه‌های دور افتاده و بکر این کشور ببرد. اگر هم چنین امکانی وجود داشته باشد، تمام سفر برنامه ریزی شده و تایمینگ است و در نتیجه فرصت ندارید آن طوری که دلتان می‌خواهد خوش بگذرانید و دید و بازدید کنید. همچنین وقتی کس دیگری پشت فرمان می‌نشیند لطف چندانی ندارد در مقایسه با این که خودتان شخصاً رانندگی کنید!

1. نیازی به سیستم حمل و نقل عمومی نخواهید داشت

اگرچه حمل و نقل عمومی در ترکیه به خوبی توسعه پیدا کرده است و تقریباً می‌توان با اتوبوس، قطار، تاکسی و هواپیما به هر شهر و روستای این کشور سفر کرد، با این حال اغلب جاهای دیدنی و فوق‌العاده شگفت‌انگیز ترکیه بین شهرها و روستاها واقع شده است. جاهایی همچون امتداد جاده فتحیه به پاموکاله یا فتحیه به آنتالیا و غیره که بدون در اختیار داشتن وسیله حمل ونقل شخصی بعید می‌دانیم موفق به بازدید از آن‌ها شوید.

با این تفاسیر حق بدهید که بهترین مزایای اجاره ماشین ترکیه را راحت شدن از رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی بدانیم. در حقیقت با کرایه ماشین در ترکیه این فرصت را دارید که از زیباترین مکان‌های این کشور به دور از ازدحام گردشگران دیدن کنید، به خصوص همانطور که گفتیم ماشین کرایه‌ای شما را به مکان‌هایی می‌برد که با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اصلاً امکان رفتن به چنین جاهای جالب و مهیجی وجود ندارد!

فرض کنید می‌خواهید سری به کاپادوکیا بزنید، منطقه‌ای که مناظر آتش فشانی تماشایی‌اش، دره‌های شگفت‌انگیزش و همین طور بالن سواری در آن حسابی معروف است! طبیعتاً اتوبوس‌ها به چنین مکان رویایی و خارق‌العاده‌ای راهی ندارند و رفتن با تاکسی هم می‌تواند بسیار گران قیمت تمام شود. در چنین شرایطی هیچ گزینه‌ای بهتر و مقرون به صرفه‌تر از این نیست که یک اتومبیل زیبا، شیک، تمیز و راحت را از شرکتی معتبر و خوش سابقه اجاره کنید.

2. لذت سفرتان چند برابر خواهد شد

بدون شک این که یک اتوموبیل کرایه‌ای در اختیار داشته باشید و در طول مدت اجاره شش دانگش مال خودتان باشد و بتوانید به هر طرف که می‌خواهید، برانید و بچرخید و خوش بگذرانید، جزو بهترین مزایای اجاره ماشین در استانبول محسوب می‌شود. تصور کنید در امتداد سواحل آنتالیا می‌رانید به آلانیا و شهر بندری بسیار زیبای سیده می‌رسید، در استراحتگاه‌های فوق‌العاده محبوب این شهرها نفسی تازه می‌کنید. در این صورت به جرئت می‌توان گفت که از جمله مهم‌ترین مزایای اجاره خودرو در ترکیه، چند برابر شدن لذت سفر است.

دیدن دریاهای نیلگون و آبتنی در آن‌ها، سواحل زیبا و خاطره انگیز، پارک‌های آبی، غذاهای محلی، کلوپ‌ها و غیره؛ دیگر یک گردشگر از سفرش به کشوری همچون ترکیه چه می‌خواهد؟! همه این‌ها هم براحتی و از طریق اجاره خودرو استانبول امکان‌پذیر خواهد بود.

3. رانندگی آسان و ایمنی را تجربه خواهید کرد

معمولاً وقتی صحبت از اجاره خودرو در استانبول، آنتالیا و دیگر شهرهای توریستی ترکیه می‌شود، کسانی که قبلاً تجربه استفاده از خدمات رنت کار در ترکیه را ندارند دچار نگرانی و سردرگمی خواهند شد؛ در حالی که رانندگی در کشور ترکیه به حدی آسان و ایمن است که می‌توان آن را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مزایای اجاره ماشین ترکیه معرفی کرد.

جاده‌های ترکیه کاملاً استاندارد و عالی هستند و در همه انشعابات و فرعی‌ها علائم و نشانه‌های رانندگی کاملاً واضح، قابل مشاهده و به زبان انگلیسی را خواهید دید. این تابلو‌ها و علائم حتی به دفعات تکرار شده‌اند در نتیجه هنگام رانندگی با اتومبیل کرایه‌ای هیچ گونه دردسر و دغدغه‌ای نخواهید داشت. بگذارید خیالتان را راحت کنیم، رانندگی در جاده‌های ترکیه به قدری آسان و روان است که حتی بعد از ساعت‌ها راندن باز هم احساس خستگی نخواهید کرد.

البته رانندگی در بزرگراه‌ها و جاده‌های خارج از شهر می‌تواند چالش‌هایی را به همراه داشته باشد چرا که رانندگان ترک معمولاً اعتقادی به راهنما زدن، عبور نکردن از مکان‌های عبور ممنوع و حتی توجه به قرمز بودن چراغ راهنمایی ندارند؛ در نتیجه هنگام رانندگی در جاده‌های ترکیه نیاز است که دقت و توجه بیشتری داشته باشید.

4. صرفه جویی در هزینه ها

اگرچه با کرایه ماشین در استانبول می‌توانید به ازمیر، آلانیا، بدروم، کاپادوکیا، آنتالیا و دیگر شهرهای ترکیه بروید و آزادی عمل قابل توجهی برای بازدید از جای جای این کشور رویایی دارید و سفرتان هزار برابر لذت بخش‌تر و خاطره‌انگیز‌تر می‌شود، اما هنوز از بزرگ‌ترین مزایای اجاره ماشین ترکیه چیزی برایتان نگفته‌ایم! آن هم صرفه جویی در مخارج و هزینه‌های سفر است.

با استفاده از خدمات اجاره ماشین ترکیه مخصوصاً اگر سفری نسبتاً طولانی را در پیش دارید به طور قابل توجهی در مخارج رفت و آمدتان صرفه جویی خواهد شد. به این صورت که با یک بار پرداخت هزینه رنت خودرو از پرداخت هر روزه کرایه تاکسی و اتوبوس و غیره بی‌نیاز می‌شوید.

آتیا رنت کار؛ خوش نام ترین شرکت اجاره خودرو در ترکیه

اغلب افراد درباره اجاره ماشین در خارج از کشور گارد ذهنی و نگرانی‌هایی دارند، این کار را هزینه‌بر، خطرناک و حتی پیچیده می‌دانند؛ در حالی که رنت ماشین در ترکیه و سایر کشورها اگر از طریق شرکت معتبر و خوش نامی انجام شود، بدون هیچ دردسری و کاملاً سریع و آسان خواهد بود.

مخصوصاً حالا که با مزایای اجاره ماشین ترکیه آشنا شده‌اید به احتمال زیاد دفعه بعدی که عازم این کشور توریستی و هیجان‌انگیز می‌شوید، شاید هم در اولین سفرتان، بدتان نمی‌آید که یک اتومبیل شیک و تمیز کرایه کنید و اختیار کلیه رفت و آمدهایتان دست خودتان باشد!

در چنین شرایطی بدون شک به یک شرکت کاربلد و معتبر برای رنت ماشین نیاز خواهید داشت. از همین رو ما در آتیا رنت کار کنار شما عزیزان هستیم تا براحتی بتوانید مدرن‌ترین و شیک‌ترین ماشین‌ها را برای طول مدت اقامت و سفر خود در ترکیه کرایه کنید.

سخن آخر

با توجه به عالی بودن مزایای اجاره ماشین ترکیه روز به روز تقاضا برای این خدمات بیشتر و بیشتر می‌شود. به خصوص که هیچ گردشگری بدش نمی‌آید از عالی‌ترین مزایای اجاره ماشین در استانبول یعنی صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مضاعف شدن لذت مسافرت، رفت و آمد نامحدود و آزادانه و غیره بهره‌مند شود. اگر شما نیز می‌خواهید از فوق‌العاده‌ترین مزایای اجاره خودرو در ترکیه برخوردار شوید، همین حالا می‌توانید رنت کار در ترکیه ر ا از طریق سایت ما انجام دهید.